Äntligen!

...känns det som att jag är tillbaka till mitt gamla vanliga jag igen! Har varit inne i värsta dryga perioden där allt bara har kännts tungt och fel... Vet inte vad som gjort att allt känns bättre men de gör det!

Funderar på att ändra upplägget på min blogg... Tycker att det har varit alldeles för mycket personligt flams. Tror att jag mer ska fokusera på filmtips, inredning och mode... Sen kommer det såklart även vara personliga inlägg med men i lite mindre skala... Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Ki

Nä vet du vad... Jag tycker att du ska ha kvar din blogg precis som den är. Jag tycker att det är mycket roligare att läsa personliga bloggar är tex modebloggar. Det är ju samma sak hela tiden.. Och vem bryr sig om vad Stina i Uppsala har på sig? Din är bra, lite av varje sådär!!

Postat av: Emma

Jag håller med Ki :o) Personligt är roligare! KRAM

2007-02-09 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback