Bara att ta nya tag!

Måste säga att det iaf känns något bättre nu än för ett par timmar sedan... Har dock inte fått så mycket gjort än men jag tänkte sätta mig och läsa på lite mer om mitt ämne idag, så hoppas jag att jag kan ha lite flyt i skrivandet och planerandet i morgon istället. Då har jag förhoppningsvis hela dagen på mig, förutom ett litet avbrott då Zlatan ska till veterinären. Stackarn ska bli kastrerad på alla hjärtans dag... Känns en aning taskigt!

På kvällen i morgon blir det nog att köpa hem något gott käk och mysa med älsklingen! <3

Mirre verkar må liiite bättre nu. Han verkar något piggare och har börjat fått tillbaka en del av aptiten. Iaf på vissa saker som på vanligt hö (dock ej hösilage). Tog dit veterinären men hon kunde inte se något annat än att han antagligen reagerat på ett havrebyte och att han verkade vara på bättringsvägen. Så det är bara att hålla tummarna att det nu fortsätter i samma riktning och att han blir bra igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att han börjar piggna till!

2007-02-13 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback