Coming up!

Har varit lite dålig på att uppdatera här på senaste... Har faktiskt haft fullt upp! Nu har praktiken börjat i skolan och det är jättekul än så länge! =) Betydligt bättre än på högskolan! Har lite planering kvar att göra som jag får lov att ta tag i på sportlovet men det blir även en hel del nöjen framöver!

I helgen ska jag och Ki till kyrkan för att lyssna/se på Markus Fagervall. Har även tänkt käka lite innan och gå på tältet efteråt. =) Ska bli skoj!

Sen åker jag till syrran på måndag och sover över där. Sen bär det iväg till Sthlm nästa helg!

Så just nu är det fullt upp med både det ena och det andra! Mirre är dessutom bättre nu så honom har jag börjat rida igen.

I morgon bär det av till Trysil för en hel dag med skidåkning! Bäst att gå och fixa lite matsäck på en gång för i morgon bitti kommer jag nog inte orka med det. Bussen går kl. 7 och jag är grymt morgontrött, sååå... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback