Dagens...

Dagens plus: Låg i sängen till kl. 14?! Såg på tv, surfade, käkade frukost, myste...
Dagens minus: Var faktiskt lite bakis i morse...
Dagens lunch: ...
Dagens middag: En korv med bröd...
Dagens duktiga: Plockat ihop lite hemma, ridit Mirre...
Dagens tv: Nyhetsmorgon (eller vad det nu heter på söndagarna), melodifestivalen, lite sport, film...
Dagens bekymmer: Gruvar mig som f-n för planeringen som snart ska vara klar...
Dagens längtan: Längtar tills jag är färdig i skolan!
Dagens träning: Ridit Mirre...
Dagens köp: Handlade på Ica...
Dagens saknad: Har saknat älsklingen som har varit borta och spelat match hela dagen!
Dagens sanning: Hakuna matata (om det ändå vore så bra!)

Kommentarer
Postat av: Rafael Benites

Tänkte bara på de där du käkat 1 korv med bröd du är rolig du.

2007-02-12 @ 17:14:36
Postat av: Ki

Nä jobbigt med sånna här dagar... suuck... Jaa va roligt och hitta på något i helgen, då ska jag ABSOLUT INTE tänka på jobb. :) KRAM KRAM

Postat av: Ki

Jag tror han hette Magnus Någonting... Kollade extra på hans legg för att KOMMA IHÅG vad han hette... men mitt minne är ju tyvärr inte det bästa... :(

2007-02-12 @ 19:53:34
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback