En liten lista...

Var ett tag sen jag hade en lista här, så nu kommer en:

Vad brukar du använda på läpparna?

Just nu: läppglans från Face...
När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?
Ja, absolut!
Hur många kuddar sover du med?
Två...
Är du utseendefixerad?
Nja, på sätt och vis. Bara vad gäller mig själv, men jag är aldrig nöjd...
Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Lagomt vältränad...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har redan en tatuering och två piercingar. Planerar dock inga fler...
Hur mycket känslor ska en kille visa?

Min pojkvän får visa hur mycket känslor han vill om han vill...
Tror du på den stora kärleken?
Ja!
Vilken är din favoritmånad?

Juli! Sommar, ofta sol och jag är oftast ledig minst ett par veckor i juli varje år...

Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;"Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp"?
Jag hade nog sagt tack... =)
Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Nattklubb...
Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Jag har den väl med mig jämt. Fast ibland tycker jag att den är ivägen...
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Det duger väl bra med det namn jag har! =)
Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?
Nej... Hade dock inte haft något emot att bo utomlands... Någonstans där det är varmt...
Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Ja, helt ok... Hade dock önskat att jag hade tjockare hår med mer volym!
Vilken är din favoritmöbel?
Sängen!
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Just nu: Min altan oh sedan ett garage och en väg. Genom sovrumsfönstret ser jag Siljan! =)
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Kristendomen... (Är döpt och konfirmerad)
Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
Guacemole...
Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Tycker ingenting om någon av dem...
Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Hmmm, knappar kanske?
Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Ja...
Vilken bil skulle du vilja ha?

Ska fundera på saken...
Vad använder du för shampoo?
Sunsilk, för färgat hår...
Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Det var nog mest hästar på väggarna i mitt rum =). Kanske också någon liten bild på NKOTB.
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Mysig hemmakväll med älsklingen!
Klipper du håret regelbundet?

Nja, ganska iaf...
Blyg eller framåt?
Är nog lite blyg...
Vilket var ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Några av mina bästa var: matte, marknadsföring och svenska. Bland de sämsta finns historia! (Jag ska bli historialärare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback