Hårdträning!

Har blivit riktigt tränad idag! =) Red först ett pass med Mirre för Nina. Han gick ganska bra faktiskt. Har inte ridit på honom i ridhuset sen innan han blev sjuk men jag tyckte att han jobbade på riktigt bra!

Sen tömkörde jag även Reggie för Nina. Det var riktigt kul! Reggie var duktig och det var nyttigt för mig att få tömköra och samtidigt få lite instruktioner... Man får även lite motion själv när man tömkör! Det får man väl när man rider också men inte på samma sätt...

Har även hunnit betalat lite räkningar idag... Känns skönt att ha det avklarat.

Ikväll blir det först middag på "Vi på hörnet". Sen blir det hockey! Idag ska vi heja fram Mora mot slutspelsplats!

I morgon hade jag planerat att jag skulle fixa med planeringen inför skolan, men jag får nog lov att jobba istället... Det var ingen annan som kunde. Kommer att bli stressigt att hinna klart med allt. Vill inte jobba men så är det... 

Sen på fredag bär det av till Sthlm! Ska bli superkul! Ut och käka gott, kanske shoppa lite och sen ska det självklart bli kul att träffa
min kompis som jag inte sett på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback