Julia & Wilma...

Har haft två intensiva dagar i Falun! Men även väldigt roliga! Julia är ju bara sååå go. Tror att jag har hört "moster" minst 100 ggr under de här två dagarna men det är bara kul. Iaf tills det kommer 06.20 på morgonen. =)

I går hjälpte jag syster att fixa iordning lite hemma och så lekte jag såklart med Julia en hel del också. Idag har Julia varit på dagis och då blev det Wilmas tur att få lite uppmärksamhet. Stackarn var tyvärr sjuk (hoppas att det inte smittar =S) men hon var hur mysig som helst ändå! Det var även kul att träffa syster lite även om vi två inte får så jättemycket tid att umgås när barnen är med... =) 

Nu bär det snart iväg till stallet i vanlig ordning. Sen blir det nog en riktig tv-kväll! Är så skönt att vara ledig, men i morgon måste jag ta tag i lite planering! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback