Markus Fagervall mm...

Hade en riktigt trevlig kväll igår! Var först på "Vi på hörnet" och käkade med Ki. Riktigt gott och trevligt. Var sedan på konsert i kyrkan och såg på Markus Fagervall. Han var riktigt bra! Hade några riktigt bra låtar. Sen ser han ju inte helt tokig ut heller ; )

Markus Fagervall


Gick efter det vidare till tältet där vi kom i perfekt tid då vi slapp betala! De började med det ca. 5 min efter att vi hade anlänt! Lite tur ska man ha ibland! Blev sedan kvar där resten av kvällen. Hade trevligt, men jag tröttnar ganska lätt och det slutade med att jag gick hem tidigare...

Nu måste jag dra iväg till stallet. Är inte ett dugg sugen på det just nu, men det blir blir nog bra bara man tar sig dit... Sen i kväll blir det tacos och film! Riktig myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback