Matlagning...

Måste säga att jag blivit duktig! Har lagat mat idag igen! Hemmagjorda köttbullar, potatis och sås blev det! Haha... Ni som känner mig vet att det verkligen är ett stort !!!! då jag lagar mat. Och den här veckan har jag lagat mat flera gånger! Duktiga jag!

Idag har det inte hänt mycket annars. Var ner på stan en sväng och fikade och handlade. Har även varit en sväng till stallet. Fast det blev en vilodag för Mirre idag. Måste säga att jag är inne i en period där jag är så jädra less på allt, men i stallet mår jag bra! Tur att jag har Mirre!


Kommentarer
Postat av: Elmer

Jag är imponerad :-)
Vi vet alla att du KAN laga mat, bara du väl gör det. Kristoffer måste väl vara nöjd nu, fått lagad mat efter jobbet nästan hela veckan...

Wasastugan, vad säger man? Det kan faktiskt vara kul där ibland. Men precis som du säger så känner man sig LITE gammal ibland. Men men, åldern har ingen betydelse ;-)

Ha det bäst

Kramar

Postat av: Emma

Jätte duktigt! Jag är oxå inne i en "less period" saknar Micke :o( Och så saknar jag någon att rida med... Är helt omotiverad just nu, inge kul att lulla runt i skogen alldeles ensam... Med en fot som gör skit ont- GRR! Hoppas att vi hittar ett hus i Mora, så kan vi rida tillsammans :o) Kram

2007-02-04 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback