Stressig vecka...

Tror att den kommande veckan kommer att bli en aning stressig! En dag har redan gått och jag fattar inte hur jag ska hinna med allt tills på fredag! Då har vi nämligen redovisning av våran undervisningsplanering och jag VILL verkligen komma väl förberedd... Det är bara att hoppas att de tre kommande dagarna kommer att gå som på räls!

Hade även tänkt plugga lite idag men det blev ingenting med det... Hade först utsläpp av hästarna i morse och när jag kommer dit är Mirre sjuk. Dålig i magen, hängig, åt ingenting. Så det var bara att ut och gå med honom och sen fixa resten i stallet. Så jag hann ingenting av det jag hade tänkt göra på förmiddagen... Sen bar det av till Falun och föreläsning. När jag sen kom hem fick jag lov att åka till stallet igen för att kolla till Mirre. Han var fortfarande dålig, men när jag var där lyckades han iaf få i sig lite vatten och lite mat och så var jag ute och gick med honom. Hoppas att han snart blir bättre! Ringde veterinären idag men de hade inte så mkt vettigt att säga, men är han inte bättre i morgon så får de komma och ta sig en ordentlig titt på honom...

Sen jag kom hem har jag bara hunnit äta och snart måste jag åka till stallet igen och kolla till Mirre... Så nu på kvällen har det inte heller blivit något plugg. I morgon blir det även då stallet två vändor då ingen annan varken kunde ta in eller ut hästarna...

Sen ringer pappa stup i kvarten och ska ha hjälp med dittan och datten... Sen måste jag komma ihåg att köpa present till Julia som fyller 3 år på fredag... Hmm, undrar vad jag ska hitta på? Så måste jag komma ihåg att kika in på jobbet - inte glömma! Och så har jag glömt att hämta mina linser kom jag på nu.. Måste fixa... Jaja, det mesta går ju fort iaf... Hoppas bara att min planering går bra och att Mirre blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Ki

Usch va tråkigt med Mirre. Hoppas han mår bättre i morgon iaf. Kram

Postat av: Emma

Stackars Mirre :o( Hoppas han mår bättre nu!

2007-02-13 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback