Uppdatering...

Hmmm, undrar varför menyn på sidan ---> har hamnat längst ner??? Någon som vet??

Har inte uppdaterat här på ett par dagar, har haft fullt upp med annat... I torsdags jobbade jag hela dagen med min planering som jag knappt hunnit göra något på tidigare. Hann faktiskt klart fastän att resultatet inte blev det bästa... =/

I fredags var jag i skolan hela dagen. Satt på seminarier från kl. 9 till 15... Drygt, gillar inte...
Efter skolan blev det dock lite roligare då jag åkte till syster som hade ordnat med kalas för Julia som fyllde tre! Det var jätteroligt! Barnen är så gulliga! =)

I går var det först jobb på dagen, sen blev det lite party på kvällen. Vi hamnade på Wasa som vanligt (har varit där tre helger i rad, hur gick det till!!) men nu har jag bestämt mig att det var sista gången där! =)

I dag har det varit en mysdag. Har fikat, sett på film och bara slöat. Ska dock göra någon nytta alldeles strax då jag ska dra iväg till stallet. Mirre verkar vara bättre iaf. Han går på hö och vattendiet och han äter och verkar vara lite piggare. Fast han är inte helt sig själv än... Tyvärr hade proverna som tagits kommit bort (Gaa?!). Hoppas att de kommit till rätta i morgon. Även om Mirre är bättre hade jag velat haft svar på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback