Veterinären...

Även denna dag har djuren tagit upp en stor del av min tid vilket tyvärr gjort mitt pluggande lidande!

Har dels varit med Zlatan (katten) till veterinären då det var dags för kastrering. Träffade när jag var på veterinärstationen den veterinär som var och kollade på Mirre igår. Då hon fick höra att han forfarande är hängig och att han fortfarande är dålig på att äta så bestämde hon att det var dags att ta blodprov och försöka hitta vad felet är. Så det var bara att snabbt ila hemåt med missen för att sedan direkt åka till stallet. Är nu förhoppningsvis klar med alla djuren så nu blir det att sitta och plugga tills det är dags för middag (vilket blir något senare ikväll). Efter den tänker jag dock inte göra något mer idag utan det får bli att jobba stenhårt i morgon för att få klart alltihopa!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för inlägget i min gästbok.
Den är faktiskt inte så rolig, den här influensan och det är så drygt att jag inte kan göra nått för att bli frisk, mer än att vänta då.
Men men, nån gång blir jag väl frisk, antar jag.
Hoppas allt är bra med dig och att allt löser sig med Mirre och allt.
En stor KRAM tillbaka fast en dag försent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback