30x2-årsfest...

Har haft en trevlig helg!

På lördagen var det först jobb som gällde. När jag kom hem därifrån så satt redan ett litet gäng och hade börjat festa så det var väl bara att haka på! Drog sedan till Selja bygdegård där Sillen och Linkan hade 30-års fest! Det var riktigt kul, god mat och liveband! Nutte är helt kung på trummor ju! =)

På söndagen var man då en aning seg men det var bara att försöka hålla sig lite pigg då det var 1-års kalas i Falun som gällde. Wilma är verkligen grymt söööt! Var där i några timmar, sen när vi kom hem käkade vi tacos och däckade på soffan...

Idag har jag jobbat hela dagen och så har jag varit en sväng till Bonäs och lämnat ett träns och kollat till Mirre. Han verkade ha det bra! Nu hade jag tänkt måla i sovrummet, vi får se om jag orkar. Måste bara komma på någonting att käka först... Hatar att laga mat!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Jag hoppas att Dala-luften gör så att allt känns lite bättre.
Hoppas du blir/blev bra i sovrummet!
Kram

Postat av: Pernilla

Hoppas DU blir/blev bra i sovrummet... haha :)
Var inte riktigt det jag skulle skriva :)
Hoppas DET blir/blev bra i sovrummet.
Kram

2007-07-10 @ 08:47:31
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback