Dagen efter...

Ahhh, ont i huvudet! Även kallat bakis! Fast det är ändå inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Kom ju hem kl. 04.30 i morse.... Var på fest i Färnäs. Hade ganska kul, sjöng Singstar nästan hela natten! Tur att man inte behöver ha vacker sångröst, det kan gå bra ändå! =)

Idag blir nog en riktig segdag, förutom ett litet ryck då jag ska måla det sista på listerna. När det är klart är det bara tapeten som ska upp, sen är det klart!

Men nu ska jag käka frukost!

Kanske kommer lite bilder sen, vi får se! ; )

Kommentarer
Postat av: Elmer

Hej hopp
Blev du klar med listerna?
Och hur går det med tapeterna?
Får vi se resultatet på lördag kanske???
Kommer du hit till Orsa på onsdag, vore jätte skoj tycker jag
Ha det bäst
Kramar
Ps Hoppas huvudvärken har släppt ni iaf Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback