Jobb, jobb, häst och pyssel...

Är verkligen fullt upp den här veckan! Längtar tills på torsdag kväll då jag har 4 dagars ledighet framför mig.

Fram tills dess så är det jobb hela dagarna, precis som det har varit hittills denna vecka. En tur till Bonäs efter jobbet varje dag för att rida Mirre. Sen har det varit/kommer det att vara pyssel hemma att göra. Har än så länge lyckats måla klart i sovrummet och städat ihop där. Bara tapeten kvar nu (och elementena)...

Nej, nu måste jag dra till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Elmer

Tapeterna väntar jag på med spänning, jag tror att det kommer attt bli jätte snyggt. Och när ni fått allt på plats med nymålad sänggavel och allt kommer ni få ett drömsovrum.
Ha det bra så syns vi på lördag. Hoppas jag. Jag börjar känna mig lite krasslig. Men ska försöka kurera mig så gott det går fram till dess.
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback