Målning...

Det blev aldrig någon målning igår... Var alldeles för seg. Därför hade jag laddat för att ta tag i saken idag när jag kom hem från jobbet... Men när jag kliver innanför dörren så står Kristofer i målarbrallor och har grundat nästa hela rummet! Han är så go! Dessutom hade han städat hela lägenheten och vikt tvätt... Jag är verkligen bortskämd!


Dessutom står det en bukett med rosor på bordet som jag fick när jag hade namnsdag, något som jag inte ens hade en aning om själv... Puss Älskling!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad gulligt! =)
Kram

Postat av: Emma

Du har det verkligen bra! Hoppas att rummet blir bra, ska bli spännande att se när det är klart :o)

2007-07-12 @ 22:37:13
Postat av: Elmer

Har ni orkat göra nåt idag då istället??? Jag kommer på inspektionsrunda imorgon, hi hi!!!
Nädå, men vi syns imorgon.
Ha d gött
Kramar

2007-07-13 @ 23:54:20
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback