Romme och Hagmyren nästa...

Har haft värsta softa veckan. Var ju ledig i måndags...  Sen jobbade jag tis-tors... Och nu är jag ledig fre-sön igen! Skönt! Har varit en ganska lugn vecka på jobbet. Har varit hur seg och trött som helst. I går fattade jag varför då jag fick megaont i halsen... Så himla typiskt när jag ska iväg på roligheter! =( Men jag är inte helt däckad än iaf, så jag får väl hoppas att jag inte blir det heller...

Idag har jag lite att stå i innan det bär iväg till Borlänge för trav på Romme. Är mer än hästar att titta på där idag, Martin Stenmark och Andreas Johnson uppträder! Måste bara hinna iväg till stallet, ut och käka lunch med Kristofer och självklart måste jag packa....

Sover över i Borlänge i natt och sen bär det iväg till Hagmyren, Hudiksvall. Är trav där också, var meningen att Jay skulle starta så vi bokade hotell och hela köret, men nu när det inte blir av bestämde vi oss för att åka ändå. Är ju någon slags festival där, Glada Hudik så det blir nog trevligt ändå! Vi är ett litet gäng ifrån Mora som ska åka!

Kommer nog bli en trevlig helg, men håll tummarna att jag slipper bli genomförskyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback