Uppdatering...

Har verkligen haft fullt upp den här veckan! Från att ha varit ledig från både häst, jobb och skola har jag den här veckan börjat komma tillbaka till verkligheten... Har jobbat nästan hela veckan, var ledig i måndags och så har jag då Mirre hemma igen. Har faktiskt varit skönt att jobba lite, trivs på mitt "gamla" jobb! Har dessutom varit rulle där hela veckan med kunder, varor och lite pyssel och då trivs jag ännu bättre!

I måndags när jag var ledig blev det en sväng till Borlänge med Elmer och Ki. Skulle bara shoppa lite hästgrejer egentligen men självklart blev det lite annat också... =) Var även och käkade på en båt i Leksand och det var gott och trevligt!

Målningen i sovrummet måste jag erkänna har legat lite på is... Dock så har de gamla tapeterna rivits ner, någon slags behandling har målats på och väv har kommit upp. Grundade även listerna igår så det är iaf på G!

I dag har jag förutom att jobba även kört Mirre till Bonäs där han ska få gå på lite bete. Tror han behöver tänka på något annat än dressyr ett tag! =) Så nu är jag i princip hästledig igen. Kommer dock antagligen åka till Bonäs ett par dagar i veckan och försöka få igång en häst som står där...

I helgen blir det jobb på lördagen, fest på kvällen och på söndag ska vi till Falun på 1-års kalas! Fullt upp!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback