What a weekend!

Vilken helg! Orkar inte berätta så mycket nu, kommer nog mer sen, men jag har haft en riktigt bra helg! Var ju på Romme i fredags med ett helt gäng och sen följde jag med fyra grabbar på tripp till Hudiksvall... Ojojoj... Säger bara det... =)

Är en aning sliten idag och resan hem var lååång men allt börjar kännas lite bättre så jag tror att jag ska göra ett ryck i sovrummet, nu har ju tapeten kommit upp så nu kan man börja fixa iordning allt... Lovar bilder sen, ska väl se till att fixa iorning kameran så att jag kan börja använda den, har inte lyckats med det än...

Bjuder på en dagens så länge så kommer en något mer detaljerad uppdatering om resan senare...

Dagens plus: Hotellfrukost samt vetskapen om att man haft en riktigt trevlig helg!
Dagens minus: Bakis...
Dagens lunch: -
Dagens middag: Hamburgare...
Dagens duktiga: Ska vara duktig snart...
Dagens tv: Zappade mellan flera kanaler i morse från sängen på hotellrummet...
Dagens bekymmer: "Är vi hemma snart??" Samt "Hur ska jag få dit eluttaget igen?"
Dagens längtan: Efter att vara pigg och må prima!
Dagens träning: Nada...
Dagens köp: Fyndade muggar på rea på Åhlens i Hudik.
Dagens saknad: ?
Dagens sanning: Om man dricker för mycket alkoholhaltiga drycker kvällen innan så får man igen det dagen efter!

Kommentarer
Postat av: Stickis

Usch, va du jätte bakis i går eller? Va roligt att ni hade det bra! Och JA jag vill se bildbevis snart hur det blev i sovrummet! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback