Bröllop, födelsedag och Justin...

Japp, mycket kul just nu! Inte många som varit här inne på bloggen på slutet men jag uppdaterar lite ändå...

I går var vi på bröllop i Orsa. Den första i tjejgänget skulle gifta sig! Nu är det bara resten kvar! Jättefint i kyrkan och trevlig fest efteråt. (Lägger kanske upp lite bilder senare)

Idag fyller då jag år så det blir lite fika här hemma för släkt och vänner! Måste faktiskt sätta fart och åka och inhandla lite fika. Inget hembakat här inte!

Sen är det bara att längta tills på tisdag då det bär iväg till Sthlm för en konsert med Justin Timberlake! Kommer bli hur kul som helst, hela tjejgänget ska åka!

Nä, nu måste jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg, och lämna en kommentar, heheh ;)

Postat av: Pernilla

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
Kram :)

2007-06-17 @ 19:26:36
URL: http://pernillas.com
Postat av: iana

GRATTIS i efterskott! Jag hoppas att du hade en skön födelsedag!!!

2007-06-18 @ 19:16:42
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback