Horsepower...

Efter en och en halv veckas ledighet från allt vad hästar och ridning heter (förutom en lektion som jag haft) var det då dags för lite horsepower idag! Red lilla Reggie som var på riktigt sto-vrång-humör idag och kickade och sparkade bakut så fort man gjorde något som inte passade damen. Lyckades sträcka mig i ljumsken och kommer säkert att vara lite öm i ryggen i morgon... Men det var ganska roligt ändå och hon blev något bättre innan passet var över... Var även så duktig att jag mockade ur Mirres box och tog reda på hans grejer inför städningen av stallet!

Har även varit en sväng på stan idag och en sväng till Orsa!

Tro vad man ska göra i morgon och på fredag då?? Har haft något att göra varje dag av min ledighet än så länge, kanske är dags för en slappardag hemma i morgon?? Hoppas på fint väder så kanske det kan bli en dag på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback