Internet-trassel...

Mitt Internet har inte funkat på några dagar, men det var väl lika bra det. Gör ändå ingen nytta här framför datorn, speciellt inte i det här fina vädret! Tror ingen sörjer att jag inte har uppdaterat här heller...

Har haft en bra helg iaf... Var hemma hos Emma i fredags kväll och drack lite vin och högg även in på en god gryta och ostbricka... Hade det riktigt trevligt med trevligt sällskap!

I lördags slapp jag jobba, något som jag trodde att jag skulle göra. Hade en ganska lugn dag, gick på fotboll, var en sväng i stallet. På kvällen grillade vi och sen åkte vi till Färnäs och kollade på matchen mellan Sverige-Danmark. Hade absolut inga planer på att gå ut men så blev det iaf, träffade Terese och hon övertalade mig! =) Var dock ingen höjdare ute. Jag var dessutom inte på något riktigt partyhumör eftersom jag skulle köra Mirre till Sala på söndagen...

Vi åkte ganska sent på söndagen med Mirre. Det var nog bra så att han slapp stå i en överhettad transport! Det gick bra att åka och Mirre finner sig ju i allt så det första han gjorde när han kom fram var att börja käka! Har en känsla av att han kommer att trivas där så det blir nog bra! Konstigt för mig bara att vara hästledig i en månad!

Idag har jag slappat i solen men nu måste jag nog sätta lite fart. Ska snart hämta Kristofer. Sen blir det storstädning hemma, ser ut som ett bombnedslag! Grejer överallt!

So long!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska Mirre ut på för äventyr då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback