Justin-konserten...

Ännu ett inlägg med lite bilder! Jag ligger i idag!

Måste ju bara berätta lite om våran tur till Sthlm. Vi i tjejgänget (5 pers) hade bokat biljetter till Justin-konserten. Så i tisdags morse bar det av! 06.20 gick tåget! Resan ner gick fort, vi snackade så mycket att jag tror att medresenärerna i våran vagn fick tuggummi i öronen! =) Som sagt, det gick fort iaf och när vi väl kom fram till storsta´n så blev det såklart en shoppingtur! Jag lyckades fynda ett linne, en skjorta och en klänning. Inhandlade även ett par leggins, hade tänkt vägra eftersom alla går runt i detta plagg men jag lyckades inte stå emot. Käkade även lite lunch på stan. Framåt eftermiddagen var det dock dags att dra sig iväg till vårat vandrarhem, ett helt ok på Skanstull, där vi duschade och gjorde iordning oss inför kvällen.

När alla var klara drog vi iväg till Medis där Elmers bror jobbar på en restaurang. Där käkade vi god mat och dessert samt drack lite gott vin. Efter måltiden var det drags att bege sig till Globen...

Vi hade platser på etage 2 vilket jag trodde skulle vara ganska kassa platser men det visade sig att de var helt ok och att man såg riktigt bra! Var en riktigt bra konsert! Justin är så grymt snygg, duktig att dansa, duktig att sjunga och det var en riktigt bra show! Han har ju verkligen ett antal riktigt bra låtar! Var kanon, hela Globen gungade!

   
   

(Bilderna är tagna med mobilkamera, kvaliteten är därefter...)

Efter konserten gick åkte vi tillbaka mot vandrarhemmet men det blev ett stopp på en bar innan det var dags att sova.


Dag 2 var det shopping hela dagen efter att käkat en god frukost. Jag lyckades fynda lite även denna dag. Ett par shorts till mig och ett par till Kristofer, en bok och en resväska blev det. (Har säkert glömt något men det var inte så noga...)

Var en riktigt bra tripp! Flera sådana önskas!

Kommentarer
Postat av: iana

Hej! Det verkar som om ni haft en trevlig konsert. kul!
Jag gör inte så mkt alls fram till 11 juli är jag sjukskriven pga av min mage som aldrig vill bli frisk :(
Har du sommarlov nu eller?
kram kram

Postat av: Emma

Hihi... Vad kul vi hade :o) Passade Kristofers shorts? Kram

2007-06-23 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback