Nytt i sovrummet!

I morgon ska jag nog börja med att fixa iordning vårat sovrum. Det ska bli en fondvägg och lite ny färg! Ska bli så himla kul, älskar att hålla på med projekt hemma! I morgon blir det nog att riva ner de gamla tapeterna och kanske kan jag komma igång med lite målning. Beror lite på om jag får hit någon färg... Tapeterna har iaf kommit och jag tycker att de är super-snygga! Hoppas att det blir bra! Måste ju komma ihåg att ta lite före/efter-bilder också!



(Hade ett litet "debatt-inlägg" här i bloggen, kanske ni hann läsa det. Tog bort det för jag orkar inte ha sådant i bloggen. Alla får tycka vad de vill - men, jag hoppas verkligen inte att deras attityder sårar andra...) 


Kommentarer
Postat av: Stickis

Det där "debatt-inlägget" missade jag.. Vad var det om? Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback