Sommarlov!

Idag var sista dagen i skolan. Hade ett seminarium där vi ventilerade våra fördjupningsuppgifter. Det gick riktigt bra. Fick beröm både för den opponeringen som jag gjorde samt för min uppsats. Det kändes bra!

Än så länge känns det faktum att jag inte har någon häst att åka till ganska konstigt... Var dock med redan igår och lastade en häst och i morgon ska jag ha en lektion. Så lite hästdoft blir det iaf! =)

Har annars en del saker inplanerade denna vecka. På torsdag blir det en tur till Borlänge för shopping och på fredag bär det iväg till Falun då jag ska vara barnvakt. På lördag krockar en del saker vilket är lite tråkigt... Ska både jobba, gå på klassfest och gå på Dalhalla. Blir att försöka hinna med allt så gott det går men det känns lite tråkigt att inte kunna vara med hela dagen på klassfesten. Hoppas att alla är uthålliga så att de fortfarande är igång när jag kommer dit!

Kommentarer
Postat av: Stickis

Åh, jag hade oxå vellat åkt till Borlänge och shoppat... :(

Postat av: Stickis

Hmm? Jag hade jätte gärna vellat, men nu har jag tyvärr bokat upp mig på annat. Men hoppas vi kan ta en tur dit snart igen! =) Vem ska du dit med? Kram

2007-06-06 @ 12:42:33
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback