Ångestdagar...

Idag ska jag försöka att ta tag i lite saker. Har haft ett par ångestdagar då jag i stort sett varit handlingsförlamad men idag har jag bestämt att det ska bli ändring på det!

Måste verkligen komma igång med portföljen. Eftersom två hela pluggdagar försvinner när jag är i Sthlm så är det ju skönt att ha så mycket gjort som möjligt innan. Får väl se hur det går! Men jag har ju iaf tre dagar till när jag kommer hem, alltid något...

Sitter just nu även i telefonkö hos A-kassan. Om jag ändå inte har någon rätt att stämpla - varför ska jag betala flera hundra varje månad då? Lika bra att gå ur...
*fixat*

Har även stallet och lite annat småpyssel idag så det är väl bäst att jag sätter fart då!

2 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback