Eurovision Song Contest...

Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga om tävlingen... Tyckte att The Ark var riktigt bra och förtjänade att komma på en bättre placering. Och jag tyckte att Bulgarien som kom 5:a(?) var urdåliga och borde hamnat sist. Vinnarlåten var ok, men inte min favorit. Gillade Turkiet, även fast den kanske blir lite tjatig i längden och så tyckte jag att Makedonien hade en ok låt... Det omskrivna bidraget från Ukraina som hamnade på en andra plats tyckte jag faktiskt var underhållande fast det var tur att den inte vann!

Så nu vet ni det! =)

Hade en trevlig kväll igår!

I dag har jag inte gjort så mycket. Umgåtts med Ki och glott på dumburken... Har inte varit bakis men allmänt seg.

Känner mig på dåligt humör... Vet inte riktigt varför... Är småirriterad på en massa saker... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback