Hästlös...

Bara jag tänker på uppgiften så får jag panik så fram tills nu har jag skjutit undan den och gjort lite annat framför datorn... Dags att verkligen ta tag i uppgiften snart! Ska ta en liten paus från datorn sen ska jag sätta igång på allvar. Det SKA bara gå. Om det skulle gå så pass bra att jag får in lite flyt så får jag väl sitta hela natten då!

Har tyvärr lovat att fixa en grej idag så en liten paus till kommer det bli om ett par timmar men det kanske är bra att få komma ut ur lägenheten en stund också... 

Har även precis pratat med Göran och vi bestämde att Mirre ska åka till honom på söndag... Sen kommer jag att vara hästlös i en månad! Då är jag dessutom i stort sett ledig från både skola och jobb! Får se vad jag ska göra på dagarna då?? Hoppas att det blir fint väder! Kommer kännas konstigt att inte ha någon häst att åka till. Slipper ju även både mockning och in/utsläpp...

Förutom att sitta framför datorn och göra ingenting så har jag faktiskt gjort lite annat idag också. Var i stallet i morse och släppte ut hästar, red och mockade. Har även varit på Lönnkrogen och käkat lunch med Kristofer...

Nu ska jag lämna datorn en stund för att ladda inför den hemska uppgiften som jag SKA sitta med resten av dagen/kvällen... Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback