Koncentrationssvårigheter...

Usch, är så dålig på att plugga. Måste ha koncentrationssvårigheter eller nåt! Kan inte förmå mig att sätta igång och skriva även om jag verkligen sitter framför datorn för att göra just det. Sen får jag halvpanik för att jag inte får någonting gjort och så blir jag bara stressad och får ångest. Istället för att lugnt ta tag i det som jag ska göra! Om jag bara lugnar ner mig lite och inte stressar upp mig så tror jag att mina panikattacker som gör att jag inte får ur mig ett ord kommer att dämpas och då kommer skrivandet att gå så mycket bättre också! Så smart jag är då som kommit fram till detta! Gäller bara att göra också...

Känns annars ganska bra just nu för övrigt. Har ridit ett pass på Mirre, solat och duschat. Längtar även såå tills i helgen då jag får komma iväg lite. Har lite roligheter som väntar! =) Kommer säkert att känna mig stressad över uppgiften men jag har bestämt att ta datorn med mig så kan jag skriva lite typ på tåget och om det blir någon stund över. För övrigt kommer jag att försöka koppla bort skolan så kanske det går lite bättre när jag väl kommer hem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback