Shoppat smink...

Ännu en lugn dag = jätteskönt! Sovmorgon i morse, var sen en liten sväng på stan där jag shoppade lite smink som behövdes...
 Det blev en mascara från Lancôme och ett cover-stick från Maybelline:
image129image130image131
 



När jag ändå pratar smink kan jag lika gärna nämna att jag tidigare köpt en ny foundation från Maybelline som jag tyckte var riktig bra. Dream matte mousse:

Jämnar ut riktig bra utan att se ut som spackel. Är även matt vilket passar min hy bra...





Har sen varit hemma och tagit det lugnt, käkat god mat ute i solen, spelat lite boule, promenerat, varit en sväng i stallet... Är ändå supertrött! Åååå, vill vara pigg!

Funderar på om jag ska orka städa bilen??? Går och hänger lite tvätt först så får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback