Sista tävlingen...

Då var den här terminens sista tävling avklarad. Nästa blir antagligen inte förräns i augusti. Det har varit så himla lite tävlingar häromkring denna vår, lite tråkigt tycker jag... Har ingen större lust att åka över 30 mil för att komma till en tävling, speciellt inte när jag och Mirre är på den nivån som vi är.

Det gick sådär på tävlingarna igår. Blev placerad i LA men då kändes han inte sådär jättebra. I Msv kändes han mycket bättre och följsammare men tydligen var  han inte lika "flashig" i den för jag fick sämre poäng och sämre omdöme. Jag har tävlat i så många år nu och ändå så har jag tydligen inte en aning om hur det ska kännas för att man ska få bra poäng på en dressyrbana! Tror att jag lägger ner och bara tränar istället, det är det som jag tycker är roligast och som jag är bäst på i vilket fall...

Nu blir det att plugga stenhårt måndag-torsdag (något jag är riktigt dålig på). Hoppas att jag lyckas hålla i de här dagarna nu då! (Har ju inte börjat så bra eftersom jag hittintills idag inte pluggat något och nu sitter jag här). Hade varit så skönt att känna att jag nästan är klar när jag ska till Sthlm. Längtar som en tok tills på fredag då det bär iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback