Slipper högskolan idag!

Så himla skönt! Slipper att åka till Falun idag! Fick en uppgift att vi skulle börja med vårat fördjupningsarbete och idag ska vi istället för att åka till Falun få handledning via telefon. Det blir nog bra!

Har en hel del annat att fixa med idag och att det blev så här sparar verkligen tid!

Ikväll ska jag till Orsa och fira
Ki som har fyllt år! Innan dess har jag en hel del ärenden som jag måste uträtta, ska hinna till stallet och rida och så är det lite grejer som måste fixas inför helgen. Men jag borde hinna med allt nu när jag slipper åka till Falun!

Börjar kännas konstigt att det är så kort tid kvar i skolan. Bara 4 veckor! 1 vecka praktik och 3 veckor som vi ska göra klart fördjupningsuppgiften och portföljen på. Känns tråkigt att praktiken är slut... Har varit jätteroligt! Tyvärr så blev det en lite mindre rolig incident på min förra lektion vilket var lite synd nu när det är så kort tid kvar men det är som det är... Överlag har jag verkligen trivts jättebra och jag har lärt mig massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback