Datakrångel...

Det gick inte att fixa så att jag kan ladda upp bilder på datorn via sladd, förstår inte riktigt varför men en riktigt datakunnig person var här igår och inte ens han fick det att fungera. Som tur är så har jag minneskortsläsare (eller vad det heter) på min dator så jag kan få in bilderna i datorn ändå! Tur det, annars hade jag nog blivit förbannad!

Det stod i instruktionerna att det var JÄTTEVIKTIGT att ladda upp själva programvaran som följde med kameran innan jag kopplade upp kameran mot datorn, vilket jag självklart fixade först... Men enligt R så hade jag inte ens behövt ladda upp programmet då det ska fungera ändå! Men nej, självklart ska det vara något krångel när man har med datorer att göra... *suck*

Sen är det även så att jag ska läsa på distans denna termin och då måste man ladda upp ett program på datorn som man använder när man ska ha seminarium och liknande. Var hos en kompis och laddade hem samt kollade att det fungerade, inga problem! Men tror ni att det funkar när jag kommer hem? Nej, självklart inte. Detta för att det är något "speciellt" med vårat bredband! Gaa!

Hatar datorer! (när de inte funkar som de ska)

Kommentarer
Postat av: Stickis

Usch för datorer ibland. Men kan ju bli tokig!!!! Konstigt att du inte kunde ladda upp bilderna med sladd... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback