Hemmafru? Nej tack!

Är nu inne på min tredje vecka som "hemmafru"... Måste säga att det är ingenting för mig! Trots att man så många gånger när man har haft fullt upp har längtat efter att få vara ledig och pyssla hemma och bara vara så måste jag säga att jag mår bättre med lite fart och fläkt omkring mig!  Jag blir bara seg och uttråkad... Nu är jag visserligen en sådan person som sällan är nöjd. Detta gäller speciellt min syn på mig själv... Har jag fullt upp så har jag inte tid att göra allt så bra som jag kanske hade velat - så då är det inte bra. Och när jag nu är ledig så har jag inte motivation att göra så mycket alls! - så då är inte det heller bra... *suck* Jag är hopplös!

Idag försökte jag installera programmet till kameran men det gick sådär... Men förhoppningsvis så får jag lite hjälp ikväll så det kanske ordnar sig till slut ändå...

Snart ska jag åka iväg och fixa lite grejer till stallet, sen ska jag åka dit och rida och greja. Känns skönt att jag har Mirre att pyssla med (trots att jag har lagt våran tävlingskarriär på hyllan)... Dock så kan jag tycka att stallet tar upp lite väl mycket av min energi pga av vissa "incidenter" som har inträffat, men jag hoppas att allting ska lösa sig till det bästa under morgondagen så att jag kan släppa det där sen...! (Tänker inte gå in vidare på vad som inträffat men några vet nog vad jag pratar om ändå...Och jag vet att jag är tjatig om detta med vissa men jag lovar att snart så ska jag släppa det!)

På fredag åker vi! Känns helskumt att det är så snart! Måste försöka se till att fixa alla smågrejer som måste göras innan vi åker. Det är inte katastrofmycket men det kommer nog kännas skönt när allt är fixat och det är packat och klart för att dra iväg! LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Stickis

Jag vet inte vad det är.... =( Nu blir jag ju nyfiken ju... ÅÅÅÅh vad avundsjuk jag är att ni åker snart! På FREDAG lixom, shit va fort det gick helt plötsligt... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback