Hockey och ögonproblem...

Känner mig lite seg med bloggandet... Men jag har väl egentligen inte så mycket nytt att uppdatera med. Har fortfarande inte laddat upp några bilder från kameran då jag fortfarande inte har installerat programmet för det...

Var på hockey igår. Det var trevligt men jag hade problem med ett stort irritationsmoment - mina ögon! Fan, önskar verkligen att man hade varit en av de få lyckliga som fötts utan att behöva använda linser, glasögon och dyl. för att kunna se någorlunda normalt. Funderar verkligen på att göra fixa till detta permanent... Det kostar ju men det är nog fan värt det! Mina linser valde iaf att krångla hela kvällen, antagligen för att mina ögon valde att vara extremt torra igår. Så jag gick omkring med knallröda ögon som det kändes som man hade grus i...

Men nog om det, hockeyn slutade 4-2 till Leksand, tråkigt, men Mora kommer förhoppningsvis igen när allvaret börjar... 

Idag har jag jobbat. Var faktiskt full rulle idag! Då är det faktiskt riktigt roligt att jobba! Tiden går betydligt fortare och man blir mer alert själv... Har även kollat på fotboll på Prästholmen. Svinkallt, men vad gör man inte för att stötta sin älskling! Mora vann iaf med 6-2 (tror jag att det blev till slut)... Slutligen har jag då även varit i stallet. Hade Anne med mig idag så jag fick rida Reggie så red hon Mirre....

Nu blir det lite käk från Vi på hörnet, film och liiiite godis kanske? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback