Nedräkning och middagstips!

På fredag åker vi till Dubai...

Och idag är det ONSDAG!!!

Snart är det dags och det ska bli såååå skönt!

Idag blir det att fixa lite inför skolan, den börjar ju direkt när jag kommit hem. Ska till bibblan och St Mikaelsskolan och låna lite böcker. Har även skrivit ut lite till dem som ska hjälpa till i stallet när jag är borta. Försöker även få tag i ersättare som kan ta min Göran-tid.. Någon som är intresserad av lite dressyrträning??? =) I kväll blir det även en sväng till stallet tillsammans med Anne...

Har även lovat älskling att  jag ska laga lite mat idag. Har hittat en rätt som är så enkel att tom jag kan göra den, och den är supergod! Eftersom jag är så otroligt snäll så delar jag med mig av mitt middagstips:

Skär kycklingfiléer i mindre bitar och stek i olivolja. (OBS: låg värme!)
Salta och peppra.
Häll därefter i en matlagningsgrädde och en msk kycklingbuljong. Värm upp alltsammans.
Servera med exempelvis pennepasta och lite sallad!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Du är rolig du!
Säg till om du vill ha fler recept som "till och med du kan laga" =) Jag har ett par stycken.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback