Packning!

Idag lär det bli att ta tag i packningen. Känner just nu, såhär innan jag har börjat packa, att mitt största problem image247kommer vara vilka skor jag ska ta med!? De tar mycket plats men man vill ju ha med skor som passar till varje tillfälle... Sen har jag förstått att det kommer att vara riktigt varmt där så jag ska försöka begränsa mig med såna kläder som man brukar packa "ifall att det blir kallt någon kväll"...
Sen måste man ju komma ihåg alla sådana här smågrejer som laddare till kameran, huvudvärkstabletter osv... Kanske borde skriva en lista...

Gaaahh, i morgon åker vi!

Kommentarer
Postat av: iana

Jag är världsmästare på att packa saker som jag aldrig använder! Sist åkte jag med en kabinväska som enda bagage och ÄNDÅ lyckades jag packa för mkt!! Mitt tips: ta inte med dig mer långärmat och långbyxor än det du reser i, samma med strumpor, bra magmedicin och huvudvärkstabletter, någon våtservett i handväskan.
Ha en UNDERBAR semester!!!!!!
Kram

Postat av: Pernilla

Hej!
Hoppas ni får en toppensemester!!!
Kram

2007-09-13 @ 12:03:46
URL: http://pernillas.com
Postat av: Stickis

Hoppas att ni får det jätte, jätte bra!!! Kram kram

2007-09-13 @ 17:11:26
URL: http://stickis.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas att ni får en härlig semester!!! Sola lite för mig oxå :o) KRAM

2007-09-13 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback