Shopping!

Då var alla slingorna i håret borta då. Kändes lite ovant i början att ha så mörkt hår igen men nu känns det riktigt bra! Har inga bilder ännu, kanske dyker upp så småningom... (Var hos frissan igår, älskar det! Man får känna sig lite lyxig för en stund.)

Idag har jag jobbat men hann även med lite shopping... En bil och en klänning inhandlades! =D
En svart Volvo V70 2,4T. Jättefin och grymt skön att köra!

Och en stickad blå "hängsleklänning" med lite mönster på... Den kräver dock lite passande "tillbehör" så nu måste jag ut och köpa mig ett par leggings, någon snygg top att ha under samt passande skor. Den är egentligen inte alls min stil men när jag såg den kände jag ändå genast att "den måste jag ha!"...

Har blivit så dålig på att ladda upp bilder. Vet att jag har lovat bilder på både det ena och det andra men det kommer!! Någon gång...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul med en ny bil! :o)

2007-09-07 @ 08:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback