Barnvakt...

Igår var jag barnvakt i ca. 2 timmar. Den tiden gick fort och det hann hända en hel del! =) Shit, vilket jobb att ha två ungar! En sak jag fick lov att fixa när de var här var att få i dem lite mat. Det gick bra förutom att jag inte hann få i mig många tuggor själv då jag bl a fick jaga minsta lilla rackarungen runt huset! Under själva matlagningen tittade jag bort i max 20 seskunder och under den tiden hade minstingen lyckas smeta nagelack på kinden och på fingrarna! Haha, riktiga busungar det där! Men, allt gick ändå bra och det var jättekul att få träffa dem lite...

image496
  Sötnosarna Wilma och Julia

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söta dom är :o) Det kan ju vara bra med lite träning ibland, så att blir påminnd om vad det handlar om ;o) Kram

Postat av: Therese

Hehe...Va gulliga dom är!! Ja de är inte lätt de där med barn:) Kram

2008-04-27 @ 22:57:56
URL: http://tessie80.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vänta nu... är det du som sitter till vänter i bild?! :)
Alltså shit vad Wilma är lik dig som liten.
Kram

2008-04-28 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback