Deprimerande...

Ledsen gubbeAllt kändes så jädra bra! Men självklart måste det komma ett bakslag! För det kan ju inte gå hur bra som helst, eller hur?

Fick tillbaka resultatet från den där j-vla grammatiktentan idag och den hade gått åt skogen (iofs väntat men ändå)... Det stod att jag hade "några poäng under godkänd". Som "tur" är så slipper jag göra om den men fick självklart en kompletteringsuppgift. Så nu vet jag vad jag ska göra de här "lediga" dagarna som jag hade framför mig i nästa vecka! Eftersom jag dessutom tycker att detta är svårt så lär det ju inte gå i ett kick heller... Varför får jag aldrig ha flyt heeela vägen... *suck*

Har endast haft en komplettering tidigare sen jag började på högskolan så egentligen är det väl inte hela världen. Men jag hatar att inte bli godkänd direkt! Ej godkänd = mer arbete!

Sen kollade jag dessutom in på mitt bankkonto och det var ju inte direkt upplyftande heller...



Upp som en sol - ner som en pannkaka...

Kommentarer
Postat av: iana

Skickar en stor kram!!
Du är grymt bra fast du inte sätter VG på ALLT!!
Solen har oxå sina fläckar :)
KRAM

Postat av: KM

Nu åker jag till Jajje vi syns i kväll.
/Love You

2008-04-25 @ 06:12:34
Postat av: Emma

Åhh... Vad tråkigt :o( Men du fixar säker kompletteringsuppgiften galant tror jag... Sen så har ni ju er härliga Milanoresa att se fram emot snart :o) Tycker du är jätte duktig ändå! En annan "leker" här uppe i norr & du pluggar ;o) Bara det ger dig MVG tycker jag! Kram kram

2008-04-25 @ 07:03:06
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback