Effektiv i duschen...

Japp, man kan få saker gjorda där också! =) Jag menar att jag fick en riktigt bra idé om vad jag ska göra för undersökning! Så nu tror jag att jag har ett ganska bra upplägg färdigt. Nu är det bara att undersöka, sammanställa resultatet samt få ner det på print! Måste även kolla igenom kurslitteraturen efter lämpliga delar som jag kan hänvisa till.

Men, det får faktsikt vänta lite. Är hungrig (har fortfarande inte ätit!) så nu sticker jag ner på stan och lunchar. Däremot så har jag hunnit med både tvätten och däckbyte på bilen! Hade tydligen tagit fel på dag men de var så snälla att de fixade det ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till :o) Skönt att du fick en idé som känns bra, det blir så mycket lättare då. Kram kram

Postat av: Stickis

Jag har oxå fått mer smak kan jag lova. Det var jätte roligt ju :)
Kram

2008-04-16 @ 16:13:05
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback