Eremit...

Yeees! Jag är "klar" med min uppsats! Eller jag har inte läst igenom den än så det kommer nog att bli några småändringar innan jag skickar in den men i det stora hela så är den klar! Kommer dock säkert att bli fler ändringar som ska göras efter oppositionen på onsdag men då har jag tre hela dagar (+ helgen om jag känner för det) på mig att fixa till det... Lite konstig planering om man tänker efter... Så många lugna dagar nu framöver när vi verkligen har haft tidspress att bli klara tills idag... Eller just ja, faan, kom precis på att vi har en till uppgift att göra... Men den ska vara på några sidor bara så jag får väl se till att göra den någon av de lugna dagarna... Det ordnar sig nog...

Grejen idag har bara varit den att jag tydligen, just idag, har varit väldigt populär! Det är så typiskt! Alla ringer på samma dag och annars är telefonen helt tyst (jaja, nästan iaf)... Men - det är kul när folk hör av sig så jag klagar inte. Var bara så typiskt att alla gör det nästan samtidigt just den dagen som jag har deadline... Men det löste sig ju ändå! =)

Den här veckan och nästa är riktigt lugn vad gäller skolan (förutom den lilla uppgiften som jag precis kom på att vi hade). Nästa måndag är hur som helst den riktiga deadlinen så efter det är jag ledig hela veckan! (Förutom jobb några dagar då). Så det ska bli hur skönt som helst! Jag har känt mig som en riktig eremit som bara har suttit hemma och pluggat samt legat hemma i sängen och varit sjuk. Det är tur att jag har hästarna där jag åtminstonde får lite social stimulans (nej, inte med hästarna - med hästfolket!, även fast hästarna också är trevliga att umgås med =). Men nu ska det bli andra bullar! Har redan en lunchdejt i morgon och fler kommer det nog att bli under veckan. Har även spa och middag inplanerat i Falun vilket ska bli underbart! Det är dock först nästa vecka... Annars hoppas jag på finväder så att jag kan sola lite!

Haha, typiskt att det blir ett ganska långt textinlägg nu när jag har suttit och skrivit vid datorn hela dagen. Borde verkligen flytta mig härifrån och göra något annat... Vilket jag också ska! Nu blir det käk och sen stallet! I kväll blir det att läsa igenom min uppsats och skicka iväg den...

Bla, bla, bla... Nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback