Fullt upp!

Nu är bloggen tydligen ok igen! Hoppas att allt kommer att fungera bättre nu än vad det gjorde innan, har krånglat som bara den.

Hm, tro vad som har hänt sen sist då... Blev iaf ingen utgång i lördags. Kände mig så seg så jag satt hemma framför tvn istället. I söndags var det storstädning här hemma. Samt så åkte jag och Elmer till ridhus med kusarna. Jag red båda och det gick bra. Måste faktiskt säga att jag gillar Reggie mer och mer, hon är en riktigt fin liten häst och hon är häftig att rida!

Igår var jag och Elmer ute på en joggingtur med hästarna (hästarna joggade, vi slöade uppe på =). Det var en ganska lugn dag faktiskt. Träffade syrran lite och så fixade jag lite böcker inför denna nya kurs som börjar nu.

Idag har vi varit ute i skogen med hästarna igen. Sen har jag inte hunnit med så mkt mer. Ska se på en föreläsning nu och sen ska jag jobba i kväll.

Känns som att det är fullt upp hela tiden nu! Kollade i almenackan när jag har en helg utan något inplanerat och den var först i juni! Fram tills dess är det jobb, tävlingar, Milanoresa och Sthlmstripp inbokat. Men, det är faktiskt bara kul att ha lite att göra, hellre det att att inte ha något alls framför sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback