Halsfluss...

Min egen diagnos är för tillfället halsfluss. När jag brukar bli förskyld (vilket oftast börjar med halsont) så brukar det inte kännas såhär. Däremot de gånger som jag har haft halsfluss (lyckades få det två gånger förra året, har endast haft det en gång innan det - varför drabbas jag av det så ofta nu för?) så har det känts precis såhär... Men, jag vet inte säkert. Det kommer nog att märkas med tiden...

Blev att avboka unghästridningen iaf. Hade tänkt rida iaf men jag var i stallet innan och tog en promenad med fölis, Kristofer och Mirre följde också med, och då blev jag helt anfådd och svettig så jag åkte hem för att vila istället... Ska bli spännande (eller nåt) att se hur det går att träna med två hästar i morgon... Om jag inte är bättre tills då så kommer jag nog att ramla ihop efteråt... Men, men då får jag göra det för jag SKA rida...


Nu är jag vrålhungrig! Som tur är så ska min älskling laga mat åt mig! Han är så snäll: lagar mat, var med mig till stallet och mockade och gick promenad med bråkiga Mirre...

 
*smack* Love you darling! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har bytt så Karin M jobbar på lördag för mej, jag åker till Sälen istället! :D
Krya på dej!
Kram Kram

Postat av: iana

He he, japp, flyga är det bästa :)
Du halsfluss är inga bra grejer, speciellt inte när man ska anstränga kroppen...
Ta det lugnt och gör ingefärs the.
Krya på dig kramar

2008-04-17 @ 23:29:00
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Emma

Nämen usch! Tur att du har en snäll älskling :o)Hoppas att träningen går bra ändå...
Har du vågat dig på drinken? ;o)
Krya på dig!

2008-04-18 @ 08:54:33
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback