Hästblogg??

Det hade varit kul att haft en temablogg där man har fokus på ett bestämt innehåll. Modebloggar finns det ju i miljontals (nära på iaf) och det finns säkert många andra teman också.

Om man ska ha en temablogg är det ett krav (enligt mig) att man har ett unikt intresse för ämnet som man bloggar om. Så om jag skulle skriva en temablogg så skulle det ju nästan endast kunnat vara en om hästar och ridning. Det är ju någonting som jag håller på med varje dag, som jag kan en hel del om och som jag verkligen tycker är roligt.

Vad tror ni? Tror ni att det finns ett intresse därute för att läsa om hästar, ridning och dressyr? Om jag skulle haft en sådan blogg så skulle det inte enbart handla om mig och "mina" hästar. Det skulle ju även varit roligt att lägga in tips och råd, svarat på frågor, försökt hålla reda på nyheter inom sporten osv.
 
Värt att fundera på...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det tror jag absolut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback