Lägga sig i tid???

DVD Skräck/Gore, Texas chainsaw massacre/The beginning (dts)Shit, vad jag är trött och seg idag... Men det har sina orsaker och jag får verkligen skylla mig själv. Var inte trött igår kväll så istället för att gå och lägga mig i någorlunda tid så såg jag på The Texas Chainsaw Massacre - The Beginning. Jag tyckte att den var helt ok faktiskt! Lite lagomt creepy och spännande...

Idag hade jag tänkt att jag skulle göra ett ryck med typ allt. Tvätt, städning, plugg osv... Men än så länge har det inte gått så bra. Har bara hunnit med stallet än så länge... Har så mkt att läsa i skolan på så kort tid, fattar inte riktigt hur de har tänkt att man ska hinna läsa allt! Men jag ska göra mitt bästa. Så nu blir det att plugga hela dagen så får vi se när jag hinner med det andra...


Längtar till semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback