Lite allt möjligt... (för er trogna läsare)

Då var jag hemma igen efter lite jobb. Känner mig lite hes efter att ha stått och gapat i fyra lektioner. Är inte riktigt van, är ju inte så ofta jag håller ridlektioner längre... Men det var kul och det gick bra...

Kom på att jag glömde att berätta att vi var med Telma till veterinären igår! Eftersom hennes provsvar var bra sist vi var där så slutade vi att ge henne medicinen och specialmaten. Och nu var det dags för återbesök igen och alla provsvar var bra även denna gång! Så nu är hon officiellt friskförklarad!

Just det. Började ju en ny kurs idag också. Hade en föreläsning idag och efter att ha sett den så känns det verkligen som att den här kursen kommer att bli ljusår bättre/roligare/intressantare än den förra. Puh!

I morgon så är det Falun som gäller. Gulp, den här gången kommer det att vara på riktigt! Men det känns ok ändå. Maria är jätteduktig! 


Japp, det var allt från mig, hej!  

Kommentarer
Postat av: Stickis

Va synd att du inte kunde följa i morgon... :(
Hoppas håret blev bra i dag, ska bli spännande att se hur det blev :)
Kram kram

Postat av: Emma

Vad skönt att Telma är frisk nu :o) Kräver bild på håret, hoppas det blir bra! Kram

2008-04-02 @ 18:44:27
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback