Min dag...

Shit, vad tiden rullar på! Fullt upp hela tiden!

Idag har dagen dels bestått av plugg och seminarium. Jag hade en artikel att redovisa och jag fick beröm över min redovisning! Kändes jättekul!

Har även försökt att plocka lite hemma. Fattar inte att grejer har en sådan tendens att sprida ut sig överallt! Tänkte även hinna med att ta reda på lite tvätt idag. Har typ ett ton kläder mm som behöver vikas och skyfflas in i garderoberna.  

Sen har det blivit en hel del tid i stallet också. (Surprice!) Känns lite konstigt att allt bara rullar på där igen efter det som hänt. Vi flyttade in hästarna från lilla stallet till det stora idag eftersom det nu fanns plats för dem därinne men det känns lite konstigt, en plats blev över och då fyller någon annan genast ut den... Men jag kan lova att både hästar och människor saknar honom! Vilken underbart go häst han var!


Nej, nu kan jag inte sitta här och slöa! Bäst att sätta fart så jag får någonting gjort innan DH börjar!


Kommentarer
Postat av: ANNA

Vad är de för häst som gått bort ?

Postat av: Stickis

Usch va hemskt. Jag kommer oxå att sakna honom... *snyft*

2008-04-16 @ 15:41:45
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback