Morgonpigg!

Det är inte många dagar som jag vaknar strax efter kl. 7 på morgonen och faktiskt känner att det är ok att kliva upp, men idag var det faktiskt så! Börjar äntligen känna mig frisk! Nu när jag ändå är uppe i tid tänkte jag försöka göra det bästa av tiden som jag nu har tillgodo. Idag har jag följande planering:

* Äta frukost!
* Diska, bädda, hänga en tvätt, plocka ihop lite här hemma.
* Läsa de uppsatser som jag har kvar att läsa innan mitt seminarium.
* Seminarium kl. 11-13.
* Lunch
* Dammsuga/städa klart (om jag inte hinner klart på morgonen)
* Em - stallet.
* Rida unghäst.


Nu ska jag försöka hålla den här planeringen också! =)


Kul med de synpunkter som jag fick under mitt tidigare inlägg! De var ju inte överdrivet många men ni som skrev tyckte att det var bra här i bloggen men att jag kunde visa lite mer bilder. Helt ärligt har jag inte så många nya bilder men ni kan få se en gammal bild på Zlatan... =)

image495

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback