Sjukvårdsupplysningen...

Ringde dit nu på morgonen eftersom jag fortfarande har ont i halsen men hon som jag pratade med tyckte att jag skulle vänta med penicillin ett tag och se om det går över av sig självt... Hon ordinerade vila och vatten. Ok, vatten kan jag väl dricka men det där med vila blir det inget av med! =)

Nu ska jag käka lite frukost och sen blir det att försöka sammanställa resultatet från min undersökning. Sen blir det stallet och Göranträning på Reggie och Mirre! Sen kan jag vila! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Krya på dig!!!
KRAM

2008-04-18 @ 14:11:07
Postat av: Sus

Gud som hemskt =(. Usch. Var den hon som var lucia förut som hade den eller? Såg lille fölis som busade själv i hagen idag när jag åkte från stallet =).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback